Min bästis

Hej jag ska berätta om min bästis
Asså jag vet inte riktigt om jag har en bästis...
..för jag har nog tre bästisar och det är
Karro så klart ni vet ju vem det är så jag behöver ju inte skriva om henne, en tjej på mammas gård som heter Klara,hon är ett år yngre en mig hon är jätte snäll och söt jag var faktiskt med henne i dag men bara en liten stund för hon har varit i Spanien, Min granne hos pappa som heter Philip(asså en av bästisarna) han är snäll, rolig och lite knäpp men på ett roligt sätt precis som jag:) Jag kan kanske skriva mer om de i mon men bara kanske:D
Hej då ha de gött
Här kommer några bilder från typ 2 minuter sen när jag leker lite:D
fisk bakrunden försvan:D
haha:D
//Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0